sara & mar in Jakarta!!

22 december 2014 - Bandung, Indonesië

NOu daar gaan we weer en de titel zegt het al...

Maar laten we beginnen bij het begin,

Marlot en Saar kwamen aan op het vliegveld waar dea en ik al met spanning stonden te wachten!! En daar waren ze al dus ik keihard fluiten (signature meee) na ellenlange knuffels liepen we snel naar de auto om vervolgens de Jakarta roads tegemoed te rijden. Dus guess what? ER WAS GEEN TRAFFIC!? op een zaterdag in Jakarta!? Impossible but true!

De meiden sliepen in Cilandak in de kosan van een kennis dat een top ligging heeft mbt het uitgaans leven en shoppen. Dus nadat de meiden zich hadden opgefrist nam ik ze mee naar FJon7 (dat vonden mama en ed ook super leuk!) Het restaurant is mega leuk en de kaart is nog lekker dichtbij huis, alles om de indo belly te ontlopen. Eenmaal klaar met eten besloten we om naar Skye te gaan! Voor mij een heuze: EINDELIJK!! Aangezien iedereen er al eens was geweest en ik niet! Skye is een bar in Jakarta op de 56ste verdieping en heeft savonds echt een prachtig uitzicht over de stad. De weg erheen legde ik de "magic hand" uit aan de meiden : als een tovenaar je hand uitsteken in de richt8ing van de aankomende autos en al het verkeer stopt!! Magic!
Dus oren poppend in de lift omhoog stonden we allemaal met smart te wachten tot de deuren open gingen. Het uitzicht was geweldig!!! Top muziek! En de obers waren mega aardig!

Zondag hebben we ontbeten bij KOI, toen in kemang naar de mall geweest waar er voor ons werd gezongen door een aantal indonesische elfjes! Jottem! Daarna gingen we naar de Shisha bar en hebben we de avond afgerond in Kenara! Een heerlijk Indier!

De volgende dag ging ik naar mn werk en de meiden naar grand indonesia.... dus toen ik ze wilde verrassen met een bezoek aan de spa kreeg ik terug : wij zitten in GI... oke... dan ga ik wel alleen!! <3 massage! En de route terug... natuurlijk,  jakarta file!!!! & EEN TOUR VAN DE TAXI CHAUFFEUR!!! Na zelfs mijn aanwijzingen lukte het deze meneer nog niet om de locatie te vinden, hij deed volgens de meiden wel zn best en vroeg het aan iedereen maar het wilde niet baten. Eenmaal thuis gingen we lekker eten bij Gourmet, aan de sushi lekker decadent en daarna ietsjs minder decadent met de BADJAI  naar kemang village om lekker mee te zingen met de prachtig engels sprekende band en de muisjes die onder de banken heen renden, asia has rattiesss!

De volgende dag zijn we naar Taman Safari gegaan!!! Ja ja alweer!!!! En t was weer zo leuk!!! De olifantjes waren er weer, en de zebratjes en natuurlijk de baby zoo met mn lieve moniekje (L) die ook heel graag blond wilde zijn toen! (fotos komen nog) Savonds Heb ik de meiden eerst als doorgewinterde jakartaan door de suburbs laten wandelen met als gevolg natuurlijk een gigantische ego boost met alle mensen die zwaaien en roepen en leuk doen! Jammer genoeg was deze route geheel onnodig omdat ik ze naar de verkeerde locatie toe leidde waar Sujeet ons helemaal niet op stond te wachten... OEPS, my bad :D
Eindelijk bij Sujeet hebben we lekker Indian gegeten HEEERLIJK!

De volgende ochtend voelde saar zich niet zo goed en besloot ze om thuis uit te zieken :(, dus wilde ik mar meenemen naar het slangen bloed drinken en kota maar stond er een gigantische file dus besloten we om maar naar de Premiere bios te gaan. Heerlijk onderuit gezakt in mega grote stoelen die een ligstand hadden met obers in de zaal de nieuwste films kijken!! Eenmaal thuis voelde mar zich niet zo goed en saar wel alweer beter dus besloot mar om thuis te blijven en ben ik met saar weer naar fj gegaan en hebben we wat gegeten bij de Japanner. Helaas was Saar nog niet helemaal beter en heb ik de meiden helaas de laatste avond in Jakarta samen voor een goede nachtrust in de Kosan moeten laten terwijl ik gedag ging zeggen in Loewys onder het genot van een Ginnie!

Gelukkig waren ze de volgende dag weer helemaal fris en fruitig voor bali!!! WHOEPWHOEPPPPP

Waar zon zeee strand en shoppen op de planning stonden!!! en een drankje hier en daar natuurlijk ook ;)