Joehoe we zijn er!!

29 augustus 2014 - Jakarta, Indonesië

BOARDEN!!! ownee nog geld wisselen!! Want dat zei mn mama en naar je mama moet je altijd luisteren... bij deze. Rennen naar mn gate, of op de loopband he luie mensen. Oke nu wel boarden dus en zitten, en niemand die naast me kwam dus hoe lekker hollands dat ik ben DWARS over heel mn rij stoelen heen, dekentje, kussentje en dat scherm aanzetten! Ofnee eerst even kijken wat er nou in dat kado'tje van Milan zat, 25GB aan videos HEERLIJK!!

Na 6.5 h vliegen kwam ik aan in Dubai waar ik natuurlijk totaal verdwaalde.. NOT gewoon doorlopen en kijken waar je uit komt en vooral, lief lachen naar alles en iedereen dan doen ze ook nog je koffer netjes tillen.

Dus ook naar de meiden die zich aan t opmaken waren in de toiletten voor het geval dat ze nog een steenrijke Sjeik ontmoeten. Ikke niet hoor ik loop lekker zonder make-up. Lekker een hamburger naar binnen werken onder het genot van een skype sessie met lichtelijk aangeschoten Omar en een onbekende Duitser.

Oke NEXT boarden naar Jakarta. En ja hoor weer 3 stoelen voor mezelf. Dus wederom platliggen en dit keer in 1 keer door slapen, natuurlijk wel met een stikker "wake me up for dinner".

Eenmaal aangekomen blijkt dat je niet meer dan zoveel miljoen rupiah bij je mag hebben..OEPS dus ik braaf op mn immigratie kaartje invullen dat ik wel meer dan dat bedrag bij me heb...NA 40 minuten in de rij aan de beurt ik met mn zenuwkop tegen die lieve douane meneer vertellen dat ik dus teveel bij me heb... waarop hij zegt: Dat is mooi kan je alles hier uitgeven! Veel plezier en een fijn verblijf.

Bij de laatste controle wederom hetzelfde antwoord! Daar word je toch vrolijk van!

En daar stonden ze dan met zn 2en Arnold en dochtertje Magali erg verlegen. Maar in de auto veranderde ze al snel, op mn schoot, aan mn haar, ketting oorbellen alllleeesss en dat tijdens die chaos van een wegverkeer. Waar wij ook blij aan mee deden door de auto in zn achteruit te zetten om een 4baans 1 richtings verkeer weg in de stromende regen. HOLY DAMN

Snel wat gegeten in een SUPERRRmal want ja een Mall zonder schaatsbaan, 3 gyms, bioskoop en een Spa is natuurlijk geen mall..

Aangekomen bij het huis van Arnold en Respati doe ik toch maar eens in mn boekje van de meiden kijken, wat een lieve vriendinnen en familie heb ik toch en wat zal ik ze gaan missen de komende 5 maanden!

En toen ik mn koffer open maakte lag daar nog een verrassing...een notebook van mn Gans inclusief geluksteen, ketting en lief berichtje!!

En hier zit ik dan. In een hoedjes huisje op een berg met gekko's BEEERE grote muizen en een achtertuin vol met vers fruit aan de koffie op de patio. Wat een rotleven is dit toch..

Nou dit was dan mijn update! Blog je later!

1. Harry:
    29 augustus 2014
    Wat leukkkk popje! Verwacht elke dag zo'n verhaal!
  2. Annick den Hoed:
    30 augustus 2014
    Hoe kan jij nou weer sjaak heten!? Ik ben sjaak :o
  3. Harry:
    30 augustus 2014
    Ik bedoelde natuurlijk aan Sjaak.....vrijdag avond he